Cristiano Ronaldo este influent și pe teren, și în afara lui, unde are foarte mulți urmăritori pe rețelele sociale.
Iar ultimul lui gest a provocat o reacție neașteptată – la conferința de presă dinaintea meciului cu Ungaria de la EURO 2020, căpitanul naționalei Portugaliei a îndepărtat sticlele cu băuturi răcoritoare din fața sa, îndemnându-i pe toți să bea apă.
Iar specialiștii de pe piața bursieră au studiat efectul pe care gestul lui Cristiano Ronaldo l-a avut asupra cotației gigantului producător de băuturi răcoritoare.
Pierderi de 4 miliarde de euro după gestul lui Cristiano Ronaldo
Când s-a deschis tranzacționarea, o acțiune era evaluată la 56,10 dolari – la jumătate de oră după conferința de presă a starului portughez, prețul ajunsese la 55,22 de dolari.
Astfel scăderea a fost una de 1,6% – în termeni economici asta înseamnă că valoarea companiei s-a redus de la 242 de miliarde de dolari, la 238 de miliarde, rezultând o pierdere de 4 miliarde de dolari, dezvăluie spaniolii de la Marca.
Reacția companiei americane nu a întârziat, iar un purtător de cuvânt a spus că fiecare este liber să bea ce dorește, dar asta e oferta de la conferințele de presă de la Euro.
Cristiano Ronaldo nu a ascuns niciodată faptul că este adeptul unei diete sănătoase din care lipsesc zahărul și grăsimile.
De altfel, el a mărturisit că-și ceartă copiii atunci când mânâncă chipsuri și beau băuturi carbogazoase.