C.P. APAVITAL S.A. a suspendat pe perioada stării de alertă, activitatea birourilor de primire/eliberare a documentelor de la sediile din Iași, Pașcani și Târgu Frumos
Din dorința de a asigura măsuri de prevenție și de protecție a sănătății utilizatorilor și a angajaților proprii, împotriva infecției cu COVID-19, APAVITAL S.A. a suspendat pe perioada stării de alertă următoarele:
– relația cu publicul la biroul de primire/eliberare a documentelor de la sediul societății din Iași, strada Mihai Costăchescu nr. 6;
– relația cu publicul la biroul de primire/eliberare a documentelor de la sediul din Pașcani, str. M Kogălniceanu, nr. 32, bl. J;
– relația cu publicul la biroul de primire/eliberare a documentelor de la sediul din Târgu Frumos, str. 22 Decembrie 1989, nr. 6.
Pe perioada stării de alertă, activitatea biroului de primire/eliberare a documentelor se va desfășura exclusiv online, solicitările de depunere/eliberare a avizelor și a proiectelor pentru apă și canalizare urmând a fi trimise pe adresa de e-mail [email protected]
De asemenea, solicitanții pot trimite documentații prin poștă, pe adresa APAVITAL S.A. – Iași, strada Mihai Costăchescu nr. 6, cod poștal 700495.
Pe site-ul societății noastre, la rubrica “Cum devin client”, se găsesc detalii privind documentele necesare pentru obținerea unui aviz sau a unui proiect, precum și formularele necesare.
Reamintim că APAVITAL S.A. a creat posibilitatea de a se efectua plăți direct prin intermediul site-ului dar și prin accesarea contului de client creat pe pagina societății. Din accesarea contului de client aceștia pot beneficia de o multitudine de alte facilități, inclusiv vizualizarea și listarea facturii.
În acest interval de timp, utilizatorii pot obține informații și prin intermediul Centrului de Contact, la numărul de telefon 0232.969.