Peste 8.600 de pericole de explozie au fost semnalate de iesenii care folosesc aparate ce functioneaza pe baza de gaze naturale. In ultimul an, la instalatiile de gaze si la aparatele de incalzire pe gaze naturale au avut loc 8.600 de interventii în judetul Iasi, în urma apelurilor telefonice venite din partea consumatorilor care au sesizat scapari de gaze. Echipele E.ON, care actioneaza la nivelul a 20 de judete, au avut în jur de 111.000 de interventii, care înseamna tot atâtea situatii cu potential de risc si care au fost solutionate.
„Indiferent de locul în care ne aflam, pe strada, acasa sau la serviciu, fiecare dintre noi trebuie sa fie responsabil si sa semnaleze orice situatie în care se simte miros de gaz, apelând urgent Call Center-ul E.ON Gaz Distributie. Este deosebit de important sa fim anuntati imediat, astfel încât echipele specializate ale companiei noastre sa intervina la timp pentru a putea preveni aparitia unor evenimente grave”, precizeaza oficialii E.ON Gaz Distributie.
În cazul în care simt miros de gaz în interiorul locuintei, iesenii trebuie sa aplice mai multe masuri de siguranta, si anume sa stinga toate focurile, sa deschida imediat toate usile si ferestrele, sa nu manevreze aparate electronice, sa nu aprinda lumina sau sa nu verifice cu flacara instalatiile de gaze naturale.
„Dorim sa le reamintim consumatorilor de gaze naturale numerele de telefon ale Call Center-ului de Urgenta 0800.800.928 si 0265.200.928. Call Center-ul de Urgenta al E.ON Gaz Distributie functioneaza în regim non-stop si asigura preluarea cu operativitate a apelurilor ce vizeaza sesizarile de natura tehnica privind sistemul de distributie sau instalatiile de utilizare a gazelor naturale, precum si interventiile în situatii de urgenta. Call Center-ul deserveste locuitorii din cele peste 1.000 de localitati din cele 20 de judete din aria de competenta a companiei noastre”, adauga oficialii E.ON Gaz Distributie.