Păşcănenii au început să se lămurească în legătură cu serviciile oferite de operatorul ieşean Apa Vital. Astăzi la audienţele organizate la punctul de lucru din Paşcani au venit 25 de persoane pentru a afla direct de la reprezentanţii societăţii răspunsuri cu privire la modul de contractare şi facturare a serviciilor de apă şi canalizare. Patru dintre ei în calitate de reprezentanţi de scară au hotărât să încheie contractele de furnizare după ce au aflat că nu au nici o responsabilitate în locul celor care nu vor sau nu pot să îşi achite la timp consumul de apă.
În acelaşi context alte persoane au venit să se intereseze despre condiţiile de încheiere a contractelor la apă şi dacă restantele adunate din vara anului trecut şi până acum pot fi sau nu plătite în rate. Printre ei s-a aflat şi unii locatari de la blocurile ANL Unii dintre ei au rămas surprinşi să constate că ceea ce au auzit până acum nu este adevărat, alţii au solicitat şi obţinut avize pentru branşamente individuale sau în vedere scoaterii apometrelor pe casa scării.
Reprezentanţii Apa Vital spun că vor reveni la Paşcani şi în săptămânile viitoare pentru a sta de vorbă cu locatarii de la bloc în vederea încheierii de contracte iar programul urmează să fie anunţat. Până acum 77 de scări de bloc au încheiat deja contractele pentru apa în timp ce la case şi societăţi comerciale aproape toţi consumatorii şi-au rezolvat această problemă, inclusiv Primăria Paşcani.