În cadrul Proiectului cu fonduri europene “Simplificarea procedurilor administrative prin digitalizare” s-a mai făcut un pas. Astfel, la sediile Primăria Pașcani și Serviciul Taxe și Impozite au fost montate Aviziere electronice. Mai exact, câte un monitor unde rulează informații utile, de la promovarea proiectului în rândul cetățenilor până la exemple de completare și trimitere a unui document sau anunțuri importante pentru și din comunitate.
În cadrul acestui proiect este inclus și Serviciul Public Comunitar Local de Evidența a Persoanelor. La finalul proiectului, cetățenii se pot programa online pentru căsătorie sau pentru efectuare cărți de identitate.
Astfel, – se vor implementa măsuri de simplificare pentru cetăţeni, în corespondență cu Planul Integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetățenilor, atât din perspectiva back-office (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea arhivelor), cât și front-office;
– se va îmbunătăţi procesul de planificare strategică şi alocare a resurselor în cadrul Primăriei Municipiului Paşcani prin introducerea unui instrument informatic de bugetare participativă;
– și mai ales reducerea birocrației pentru cetățeni.
sursa facebook Primaria Pascani