În urma numeroaselor plângeri ale medicilor de familie din cauza modului în care sistemul informatic funcţionează, cei de la Casa de Asigurări de Sănătate vin cu precizări referitoare la problemele existente. Aceştia susţin că începând de pe 25 iulie 2019, o echipă formată din specialişti IT din sistemul de sănătate şi parteneri care au contribuit la punerea în funcţiune a sistemului lucrează pentru a rezolva defecţiunile.
„În prezent, mare parte a acestor probleme a fost remediată, urmând ca în zilele următoare să fie identificate toate cauzele care au dus la blocarea sistemului, astfel încât să poată fi evitate în viitor problemele de funcţionare ale PIAS. Începând din data de 1 august 2019, echipa mixtă monitorizează funcţionarea sistemului şi intervine pentru rezolvarea punctuală a problemelor depistate. Ne cerem scuze pacienţilor şi furnizorilor de servicii medicale pentru problemele create de disfuncţionalităţile PIAS“, au precizat aceştia.
continuarea pe ziaruldeiasi.ro