vineri, martie 14, 2025
16.1 C
Paşcani
Login

Ce face administratorul public al Pașcaniului. Organigrama Primăriei va fi modificată

Începând de pe 12 martie, municipiul Pașcani are un administrator public dar deocamdată nu se știe cu ce urmează să se ocupe. Între primar și Alexandru Dandu, cel numit în funcție, a fost semnat un contract de management unde nu sunt cuprinse în detaliu obligațiile de serviciu.

El a explicat în cadrul conferinței de presă că documentul cuprinde doar obiectivele generale și indicatorii de performanță, iar obligațiile de serviciu ar urma să fie stabilite de către edil printr-o dispoziție.

Atribuțiile fostului administrator public au fost preluate de către viceprimar, iar cele ale fostului viceprimar sunt gestionate în parte de actualii edili ai municipiului.

Clarificări privind modul de împărțire a obligațiilor de serviciu ar urma să fie făcute în perioada imediat următoare. Primarul susține că va propune spre aprobare o nouă organigramă în care majoritatea serviciilor din primărie vor fi în directa lui subordine urmând ca sarcinile de serviciu să fie distribuite mai apoi subordonaților. De asemenea, secretarul general al Primăriei va rămâne în subordine cu mai puține atribuții și anume Serviciul Administrativ și cel Juridic.

Menționăm că în actuala organigramă serviciile și compartimentele din Primărie sunt împărțite în subordinea primarului, viceprimarului, administratorului public și al secretarului general, iar instituțiile cu personalitate juridică în subordinea Consiliului Local. Este vorba despre Biblioteca Municipală, Casa de Cultură, CSM și CLP EcoServ.

 

Recomandări