sâmbătă, iunie 21, 2025
16.5 C
Paşcani
Login

Clienţii arată cu degetul spre serviciul de relaţii cu publicul de la Telekom

Clienţii noului operator de telefonie şi internet şi TV Telekom, înfiinţat după fuziunea dintre Romtelecom şi Cosmote, se plâng că le este aproape imposibil să intre în legătură cu operatorii companiei care preiau sesizările. O clientă Telekom le-a povestit reporterilor cum a fost nevoită să petreacă primele cinci zile din noul an fără internet, conexiunea fiind repornită abia după trimiterea unei reclamaţii către operatorul de internet.

După ce i-a fost întrerupt internetul, pe 1 ianuarie, clienta Telekom a sunat la numărul gratuit pus la dispoziţie clienţilor de companie, iar un operator i-a transmis că există o avarie în acea zonă şi că nu poate avansa un un termen pentru remedierea problemei, dar că în cazul în care conexiunea nu este refăcută în trei zile, se va scădea diferenţa la plata facturii. „Cum nici a doua zi nu aveam internet, am sunat la Telekom, dar răspunsul a fost acelaşi: «nu ştim».

Povestea s-a repetat până pe data de 5 ianuarie, când nici măcar nu au mai vrut să îmi răspundă la telefon. Am sunat de două ori şi de fiecare dată apelul a durat câte 62 de minute, după care răspundea robotul care îmi transmitea că nu există niciun operator disponibil să-mi preia problema”, ne-a spus Amalia D. Văzând că nu are sorţi de izbândă prin intermediul telefonului, clienta Telekom a trimis o reclamaţie prin intermediul formularului pus la dispoziţia clienţilor pe site-ul companiei. Ca rezultat, în cursul zilei de ieri conexiunea la internet a fost refăcută, însă după lungi insistenţe prin telefon sau poşta electronică. Clienta Telekom şi-a exprimat nemulţumirile şi pe reţelele de socializare, astfel alaturându-i-se şi alţi clienţi Telekom care au întâmpinat probleme serioase. „Cu o problemă asemănătoare m-am confruntat şi eu, imediat după Crăciun. Rămăsesem şi fără net (wi-fi), şi fără TV. Am sunat ore în şir. Degeaba. Am trimis apoi o sesizare prin e-mail. Tot degeaba. Abia după trei zile ne-au sunat să ne întrebe ce problemă avem. Cică au program non-stop. Concluzia: de buni ce sunt, vom schimba compania. Pentru cei mai înverşunaţi, există şi soluţia sesizării OPC (n.r. – Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor)”, a fost reacţia unei prietene pe reţeaua de socializare.

Continuare pe Ziarul de Iasi

Recomandări