crearea unui cont pe site-ul companiei, urmat de exprimarea opţiunii de primire a facturii la gaze sau curent în format electronic sunt singurii paşi care trebuie făcuţi
Începând de luna aceasta, E.ON Energie România a lansat un nou serviciu destinat consumatorilor de gaze naturale şi electricitate: factura în format electronic. Potrivit furnizorului, este o măsură determinată de faptul că acest tip de serviciu tinde a câştigat tot mai mult teren în România, lucru evidenţiat şi de creşterea numărului de clienţi ai companiei care au optat pentru serviciile online, ajuns în prezent la circa 140.000 de utilizatori.
Notificare pe e-mail la emiterea facturii
Acesta mai precizează că funcţionalităţile platformei E.ON Myline au fost extinse, iar serviciul a fost optimizat în vederea introducerii facturii electronice, fiind asigurată, totodată, o securitate crescută a datelor cu caracter personal, precum şi reducerea timpului de răspuns la solicitările utilizatorilor. Clienţii vor fi notificaţi lunar prin e-mail de emiterea facturilor electronice, acestea fiind documente cu valoare fiscală. „Clienţii casnici E.ON care doresc să opteze pentru acest serviciu pot primi facturile electronice de gaze naturale şi electricitate în baza unei opţiuni exprimate pe portalul E.ON Myline, care poate fi accesat prin crearea unui cont client pe pagina www.myline-eon.ro”, mai spus oficialul companiei.