joi, iulie 10, 2025
17 C
Paşcani
Login

Clienţii Kaufland îşi vor putea scana singuri produsele ca să evite cozile

Reţeau de supermarketuri a lansat o aplicaţie, Scan&Pay, prin care cumpărătorii îşi vor scana singuri produsele, astfel că timpul de aşteptare la casele de marcat s-ar putea reduce cu două treimi.
Nemţii de la Kaufland, liderul pe piaţă din comerţul alimentar local, cu afaceri de peste 2 miliarde de euro în 2015, au lansat aplicaţia Scan&Pay, prin care cumpărătorii îşi vor scana singuri produsele, astfel că timpul de aşteptare la casele de marcat s-ar putea reduce cu două treimi, de la un minut şi jumătate, în prezent, la 30 de secunde, a declarat, marţi, directorul de organizare procese din cadrul companiei, Bogdan Alexe. România este prima ţară în care retailerul lansează această aplicaţie pentru smartphone, Android şi iOS, dar în următoarea perioadă această tehnologie ar putea fi introdusă şi în Germania şi Polonia. Aplicaţia este funcţională în prezent doar în magazinul Kaufland de pe strada Barbu Văcărescu din Bucureşti.
”Firma care a dezvoltat aplicaţia este un partener extern, unde lucrează şi trei români. În funcţie de impactul de aici, vom analiza implementarea ei la nivel naţional sau în alte ţări”, a declarat Alexe. Prin intermediul acestei aplicaţii, cumpărătorul îşi scanează singur produsele, apoi le plăteşte la o casă specială, cash sau cu cardul. În viitor, va fi analizată şi oportunitatea plăţii direct din aplicaţie. În scopul verificării bunei credinţe a cumpărătorului, aplicaţia ar putea să ceară uneori acestui rescanarea produselor.
”Dacă verificarea arată că totul este în regulă, aplicaţia îi va cere tot mai rar cumpărătorului să refacă scanarea. Dacă se descoperă nereguli, aproape sigur va fi operată o verificare şi data viitoare”, a declarat Alexe. Potrivit reprezentantului Kaufland, pentru a putea fi accesată, aplicaţia va cere cumpărătorului să introducă doar numele şi adresa de email. Aceasta va permite clientului să înregistreze un istoric al cumpărăturilor. Referitor la posibilitatea ca, în viitor, odată redus timpul de aşteptare la casele de marcat, să fie operată şi o reducere a numărului acestora şi, implicit, a angajaţilor, reprezentantul Kaufland a declarat că nu se are în vedere decât, eventual, o redistribuire a forţei de muncă. Investiţia realizată în această aplicaţie se va realiza prin ”loializarea clienţilor”, potrivit lui Alexe.
Continuare pe Ziarul de Iasi

Recomandări

Invitație în trecut: Expoziție „Veșmintele satului românesc”

Comunicat: Primaria comunei Ruginoasa,Centrul Cultural Ruginoasa, în parteneriat cu Muzeul Municipal Pașcani și asociația italo-română „Credință, Speranță și Lumină” Biella-Torino, organizează expoziția „Veșmintele satului...