În urma sedinței de Consiliu Local, desfășurată marți 30 iunie, s-a decis continuarea operării serviciilor de alimentare cu apă, canalizare și epurare a apelor uzate de către APAVITAL. Prin această decizie s-au creat condițiile unei funcționări coerente a companiei noastre în Municipiul Pașcani.
La APAVITAL facem totul pentru a asigura clienţilor noştri un serviciu la cele mai înalte standarde de calitate şi continuitate a furnizării, la un preţ corect.
Tocmai pentru a ne îndeplini aceste obiective, oferim, începând cu data de 30 iunie 2015, sprijin pentru repartizarea consumurilor la nivel de apartament prin personalul propriu astfel încât, fiecare utilizator al serviciilor noastre să îşi poată achita consumurile direct la casieria APAVITAL. Puteți afla detalii despre această facilitate la sediul din Paşcani, strada Mihail Kogălniceanu 32, bloc J sau apelând numărul de call-center 0232.969 de luni-vineri: 07.00 – 21.00; sâmbata, duminica şi sărbătorile legale: 08.00 – 20.00.
Un alt obiectiv major al APAVITAL este creșterea continuă a calității serviciilor noastre printr-un program susţinut de investiții, care să contribuie la un nivel de confort sporit al locuitorilor Municipiului Pașcani. Acesta nu poate fi realizat în absența unei relații contractuale cu DUMNEAVOASTRĂ, utilizatorul serviciilor noastre.
Până în prezent avem plăcerea de a colabora pe bază contractuală cu aproximativ 35% dintre cele 408 scări de bloc din Municipiu, cât și cu peste 6.000 de locuințe individuale și agenți economici.
Rămânem la dispoziția clienților noștri la numărul de Call Center 0232.969 de luni-vineri: 07.00 – 21.00; sâmbata, duminica şi sărbătorile legale: 08.00 – 20.00), la Biroul de Relații cu Clienții din strada Mihail Kogălniceanu 32, bloc J sau pe email la adresa [email protected].