Anul 2020 a atras provocări economice unice pentru Grupul GRAMPET – Grup Feroviar Român (GFR), cel mai mare grup feroviar și operator logistic privat din România şi Europa Centrală și de Est, însă structura de servicii integrate și infrastructura strategică dezvoltată la nivel regional au favorizat revenirea rapidă din a doua parte a anului.
„Pentru noi, 2020 a fost un an de testare și confirmare a ceea ce am construit în ultimii 20 de ani – o companie multinațională cu infrastructură strategică pentru întreaga economie”, spune Gruia Stoica, Președintele și fondatorul Grupului GRAMPET.
„Primim tot mai multe semnale că Grupul GRAMPET intră în atenția marilor investitori și grupurilor de interese din industria de profil globală, într-un moment în care piața se aliniază la noua paradigmă economică, iar tendința de consolidare din industriile de transport se accentuează. Această validare internațională ne onorează, mai ales că vine pe fondul unui proces în justiție care ne provoacă acasă un prejudiciu nedrept de imagine. Este regretabil că vedem acest tratament față de un antreprenor care, dincolo de responsabilitatea economică și socială asumată, duce numele României peste hotare. În ceea ce ne privește, ne menținem angajamentul de a continua să construim în România, pentru România. Suntem conștienți că aportul economic al companiilor noastre este substanțial și că orice dezechilibru poate atrage un risc sistemic pentru industria de profil, dar și pentru economie per ansamblu”.