luni, martie 31, 2025
8.6 C
Paşcani
Login

De ce unii pensionari nu primesc răspuns la sesizările online făcute la Casa de Pensii? Care este cea mai comună greșeală

Sunt pensionari care susțin că au trimis sesizări către Casa Națională de Pensii Publice (CNPP) și nu au primit răspuns. Cauza principală ar putea fi o etapă esențială omisă, anume confirmarea adresei de email.

Pentru a beneficia de un răspuns oficial, CNPP oferă o funcționalitate simplă, dar care necesită atenție. După trimiterea petiției, un mesaj de confirmare este trimis din partea portalului CNPP la adresa de email utilizată, pentru a verifica existența și validitatea căsuței de email folosite.

În acest mesaj, va fi inclus un link ce trebuie accesat pentru a valida trimiterea petiției. Este important de menționat că acest link este valabil doar trei zile.

„Acest lucru vă va asigura că veți putea primi răspunsul în momentul când este pregătit. În cadrul acestui mesaj de confirmare va exista un link către o pagină a portalului CNPP pe care va trebui să o accesați pentru a finaliza trimiterea petiției. Acest link este valabil numai 72 de ore (3 zile). În cazul în care nu veți accesa acest link în timpul indicat, linkul va expira și nu veți putea primi răspuns la petiția dumneavoastră”, arată CNPP.

Recomandări