Contribuabilii pascaneni sunt invitati in data de 12 februarie 2013, incepand cu ora 11.00, la sediul Primariei Pascani, de catre angajatii Directiei de Finante Publice, pentru a fi instruiti despre modul de aplicare a sistemului TVA la incasare.
In acest sens, Întâlnirea va avea loc în sala de seminarii a Primariei Municipiului Pascani, unde specialisti, din cadrul Directiei Generale a Finantelor Publice Iasi, vor asigura instruirea contribuabililor.
De la 1 inuarie 2013, printr-o Ordonanta de Guvern a fost implementat un sistem de plata a TVA ului, la incasarea facturilor,in vederea asigurarii unui cadru propice redresarii intreprinderilor mici si mijlocii aflate in situatii dificile datorate crizei actuale si lipsei de lichiditati, pentru cresterea vitezei de circulatie a banilor in economie si colectarea mai eficienta a acestui TVA.
„Avand in vedere caracterul de noutate al acestor prevederi s-a constatat necesar sa fie luate masuri suplimentare pentru a aduce la cunostinta contribuabililor modul de aplicare a sistemului TVA la incasare. Participarea la acest eveniment se va realiza in limita locurilor disponibile (maxim 60 de locuri) si in ordinea inscrierii. Pentru inscriere va rugam sa transmiteti datele dvs. de identificare( nume, societate, asociatie, telefon, e-mail, fax, etc.) la adresa: AFPM Pascani, str.Gradinitei Nr.16” se arata intr-un comunicat de presa trimis pe adresa redactiei noastre de catre Graziela Hugianu Sef Adunct Finante Publice Pascani.
Mentionam ca, accesul in sala al participantilor va fi gratuit.