Cu doar patru loturi câștigate din 13, și cu lucrări doar pe două dintre ele, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, este sigur că din 2024 vom circula pe Autostrada 7 de la Ploiești la Pașcani, deși este greu de crezut.
Sursa foto Sansa NEWS
Ieri s-au semnat încă două contracte, însă acestea însumează doar 15,5 kilometri. Pentru cel mai important segment al autostrăzii, dintre Ploiești și Buzău, licitația este blocată în așteptarea unei motivări judecătorești.
Contractele semnate ieri sunt pentru două tronsoane care însumează 15,5 kilometri. De fapt, sunt capetele secţiunii dintre Buzău şi Focşani. În primul tronson, care costă aproape 690 de milioane de lei, constructorul trebuie să ridice 4 poduri şi viaducte, un nod rutier – în total 4,6 kilometri de asfalt de la Buzău la Vadu Pășii. Al doilea contract de peste 760 de milioane de lei este atribuit aceluiași constructor, care trebuie să facă 7 poduri, pasaje şi viaducte, dar şi două noduri rutiere – în total 10,9 kilometri de autostradăt de la Mândrești Munteni până la Focșani Nord.