Pe cele două tronsoane, Pașcani – Suceava (circa 62 km) și Suceava – Siret (circa 57 km) este în curs de elaborare în prezent Studiul de Fezabilitate și realizarea proiectelor tehnice. Contractele în valoare însumată de peste 21 de milioane de lei au fost semnate cu asocierea SEARCH CORPORATION – EGIS, cu termen de finalizare iunie 2022.
Acum, studiul de trafic și etapa a doua a analizei multicriteriale au fost încheiate, astfel încât o singură variantă finală a rămas bătută în cuie și va fi cea pe care se vor face restul de investigații și, ulterior, proiectul tehnic.
HotNews.ro a obținut de la CNAIR traseul final al autostrăzii A7 de la Pașcani la Suceava și mai departe la Siret.
Cea mai mare modificare o reprezintă faptul că de la nord de Suceava, de la intersecția viitoarei A7 cu DN2H – drumul spre Rădăuți, și până la Siret, drumul de mare viteză va fi la standard de drum expres.
„Ca urmare a finalizării documentației Analiza Multicriterială de Traseu Etapa 2, respectiv a Studiului de trafic preliminar, a rezultat necesitatea realizării acestui proiect la profil de autostradă pe sectorul de drum cuprins între Pașcani, Suceava și intersecția cu DN 2H și la profil de drum expres pentru sectorul cuprins între intersecția cu DN 2H și punctul de trecere al frontierei (n.r. Siret)”, a transmit CNAIR la solicitarea HotNews.ro.
HARTĂ INTERACTIVĂ – Trasul final pentru A7 Pașcani – Suceava – Siret:
> Zoom-in pe hartă pentru a vedea pe unde trece mai exact traseul și pentru a vedea cum se compară cu varianta inițială de traseu analizată (linie punctată)
> Click pe elementele de pe hartă pentru informații suplimentare.
> Folosește butonul de selectare fundal (sub butoanele + sau – ) pentru a comuta între diferitele tipuri de hărți de fundal (ex. hartă satelitară).