Nemulţumiri si contestaţii in urma şedinţei de astăzi pentru repartizarea a trei licente taxi la Paşcani. Din cei noua solicitanţi înscrişi, doar opt şi-au prezentat dosarele. In urma evaluării ei au obţinut următoarele punctaje:
SC ZAH ALLYN SRL – 235 p
SC BETY MIXT SRL- 230 p
SC OVI MIXT SRL – 225 p
SC ELENA TRANS SRL – 215p
II CURCUDEL MIHAELA – 195 p
ALEXA SORIN PFA – 170p
PFA APOSTOL DUMITRU – 170p
PFA SOLOMON IONEL – 135 p
Licenţele vor fi repartizate primilor trei clasaţi, după finalizarea procedurilor. Deocamdată urmează sa fie soluţionate contestaţiile depuse de cei mulţumiţi. Ei reclama faptul ca cei care au obţinut punctaje mari au adus îmbunătăţiri maşinilor de taxi, care nu ar fi acreditate de RAR. De exemplu o maşină de taxi este dotata cu echipamente de înregistrare a discuţiei cu clienţii iar alta cu un perete despărţitor, intre şofer si pasager. Si masinile care au motate dispozitive GPS sau de plata cu cardul obtin 10 puncte in plus fata de celelalte.
Mentionam ca legislativul păşcănean a aprobat 115 licenţe din care 112 sunt folosite în prezent.
FISA CRITERII DEPARTAJARE SI PUNCTAJ
NR. CRT | CRITERIUL DE DEPARTAJARE | PUNCTAJ | PUNCTAJ ACORDAT | ||||
1 | Vechimea autovehiculului de la data fabricaţiei | Până la 1 an | 25 | ||||
Până la 2ani | 20 | ||||||
Până la 3 ani | 15 | ||||||
Până la 4 ani | 10 | ||||||
Până la 5 ani | 5 | ||||||
2 | Clasificarea autovehiculului conform normelor de poluare Euro | Euro 1 | 5 | ||||
Euro 2 | 10 | ||||||
Euro 3 | 15 | ||||||
Euro 4 | 20 | ||||||
Euro 5 | 25 | ||||||
Euro 6 şi peste | 30 | ||||||
3 | Vechimea în ani de când transportatorul desfăşoară autorizat activitatea de transport în regim de taxi | 1 an | 5 | ||||
2 ani | 10 | ||||||
3 ani | 15 | ||||||
4 ani | 20 | ||||||
5 ani şi peste | 25 | ||||||
4 | Efortul investiţional al transportatorului autorizat, definit de modul de deţinere al autovehiculului | În proprietate | 50 | ||||
În leasing | 40 | ||||||
Urmează să deţină în proprietate | 20 | ||||||
Urmează să deţină în leasing | 10 | ||||||
5 | Posibilitatea asigurării reale a prezenţei autovehiculului în activitate pe zi lucrătoare de | minimum 8 ore | 5 | ||||
minimum 16 ore | 10 | ||||||
24 ore | 15 | ||||||
6 | Volum portbagaj util autoturism (dmc) | Până la 200 | 5 | ||||
201 – 300 | 10 | ||||||
301-400 | 15 | ||||||
401-500 | 20 | ||||||
501-600 | 25 | ||||||
601-700 | 30 | ||||||
Peste 700 | 35 | ||||||
7 | Existenţă instalaţie pentru aer condiţionat | 10 | |||||
8 | Număr airbag-uri pentru pasageri | 1 | 5 | ||||
2 | 10 | ||||||
3 | 15 | ||||||
4 | 20 | ||||||
5 | 25 | ||||||
6 | 30 | ||||||
Peste 6 | 35 | ||||||
9 | Existenţă dispozitiv GPS de monitorizare | 10 | |||||
10 | Existenţă dispozitiv fix de înregistrare | 10 | |||||
11 | Existenţă perete despărţitor conducător auto-clienţi | 10 | |||||
12 | Existenţă dispozitiv pentru plata cu cardul | 10 | |||||
PUNCTAJ TOTAL | |||||||