Pășcănenii au rămas din nou fără apă la robinete, de această dată în cursul zilei de vineri, 19 septembrie. Mesajul a fost trimis la primele ore ale dimineții, în urma unei avarii pe rețeaua de aducțiune a apei, în zona Hanu Ancuței. Mai exact, conducta a cedat din nou, nu din cauza lucrărilor la autostradă.
Reparațiile au fost finalizate în jurul amiezii, iar reluarea furnizării apei a fost estimată în jurul orei 18:00, dacă nu apar alte probleme.
Întrebată dacă va reduce facturile la apă în urma întreruperilor repetate de furnizare, purtătoarea de cuvânt a ApaVital a spus că nu este posibil, având în vedere că întreruperea a fost din cauza unei avarii.
Odată cu demararea lucrării de remediere a avariei, dar și pe parcursul intervenției, durata anunțată inițial poate fi extinsă, existând o multitudine de factori legați de zona de lucru și soluțiile tehnice adoptate, ce pot cauza prelungirea termenului de finalizare a lucrării.
Astfel de situații vor fi aduse la cunoștința utilizatorilor prin actualizarea informațiilor din prezentul comunicat.
La finalizarea intervenției se va realiza spălarea conductelor și instalațiilor afectate, urmată de evacuarea apei la rețeaua de canalizare stradală. Cu toate acestea, la reluarea furnizării apei, există posibilitatea ca apa să înregistreze valori mai mari ale parametrului turbiditate, situație în care robinetul trebuie lăsat deschis timp de câteva minute, pentru ca apa să revină la caracteristicile normale de potabilitate. Dacă situația persistă, sunați la APAVITAL S.A., iar o echipă de lucru specializată se va deplasa în zonă pentru a soluționa problema sesizată.
Pentru informații suplimentare sau alte sesizări, utilizatorii pot suna la numărul de telefon 0232.969.

