marți, august 12, 2025
17.2 C
Paşcani
Login

Oficial: Din mai apar noi drepturi pentru consumatori în cazul practicilor înșelătoare ale comercianților

Similar cu drepturile pe care le are consumatorul în virtutea garanției, în cazul practicilor înșelătoare sau abuzive ale comercianților vor putea fi cerute repararea, înlocuirea și reducerea prețului produsului ori serviciului cumpărat ca urmare a acelor practici, potrivit unei ordonanțe ce se va aplica de la finele lunii mai.

Dacă un consumator se plânge la ANPC că a fost indus în eroare de comerciant, ca urmare a practicilor comerciale incorecte ale acestuia – înșelătoare sau agresive – tot ce poate să obțină, rapid, conform formei actuale a Legii nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte, este să i se restituie banii pe produsul sau serviciul respectiv.

citește continuarea pe avocatnet 

Recomandări

Piața Deal mai săracă! Platoul interzis pentru comerț, mai puțini producători. Pintilie: „Mie îmi plac regulile!”

Intransigența față de micii producători care obișnuiau să își vândă produsele pe platoul din fața Pieței din zona Deal, Pașcani, a început să aibă...