21 de posturi vacante de la Primaria Targu Frumos au fost desfiintate. In sedinta de marti, 17 septembrie a.c., legislativul local a aprobat proiectul cu noua organigrama si statul de functii a institutiei.
Hotararea a fost aprobata ca urmarea a unei recente ordonante de Guvern prin care au fost desfiintate toate posturile vacante si totodata anulata finantarea lor tocmai pentru reducerea cheltuielilor bugetare. Astfel ca, din cele 157 de posturi existente la nivelul administatiei publice din Targu Frumos, au mai ramas 136.
Au fost schimbari la Biroul Financiar Contabilitate si Buget, Impozit Taxe Locale si Transport Local, Compartimentul Juridic si Administrativ, Compartimentul Sala de sport si s-a desfiintat Compartimentul de Salubritate cu cele 13 posturi vacante de natura contractuala de muncitor necalificat.
Mentionam ca prin reorganizarea aparatului administrativ, se estimeaza o economie la bugetul de stat de 45 milioane de lei in acest an si 108 milioane de lei in fiecare dintre urmatorii patru ani.