Primaria Pascani a contractat o firma care se va ocupa cu angajarea a doua persoane care vor face parte din Consiliul de Administratie al RAGCL.
Candidatii vor fi selectati pe baza experientei in domeniul administratiei/managementului unor regii autonome sau societati comerciale profitabile.
Procedura va decurge in doua etape: selectia dosarelor, care trebuiesc depuse pana cel tarziu 9 decembrie, si interviul candidatilor, care va avea loc pe data de 12 decembrie.
Mai multe informatii regasiti in anunturile facute publice de firma Expert pe care le regasiti mai jos:
CONSILIUL LOCAL al MUNICIPIULUI PAȘCANI, organizează prin expert independent, specializat în recrutarea resurselor umane prof. univ. dr. STOICA Cristina Maria, la sediul Primăriei Municipiului Pașcani, din str. Ștefan cel Mare, nr. 16, Mun. Pașcani, Jud. Iași, selecția candidaților, în vederea desemnării a 2 membri în Consiliul de Administrație al Regiei Autonome de Gospodărie Comunală și Locativă Pașcani, după cum urmează:
– 1 persoană cu experiență în administrarea / managementul unor regii autonome sau societăți comerciale profitabile, din domeniul de activitate al Regiei Autonome de Gospodărie Comunală și Locativă Pașcani, inclusiv societăți comerciale din sectorul privat. Această persoană nu pot fi selectată din rândul autorității publice tutelare sau al altor instituții publice.
– 1 reprezentant al autorității tutelare, respectiv al Consiliului Local al Municipiului Pașcani.
Selecția candidaților se organizează în condițiile respectării prevederilor O.U.G. nr. 109 / 2011, privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, ale Legii nr. 215 / 2001, privind administrația publică locală, republicată, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale Hotărârii Consiliului Local al municipiului Pașcani nr. 167 / 29.11.2012.
Procedura de recrutare și selecție cuprinde două etape:
– Etapa I – selecția dosarelor;
– Etapa II – interviul – pentru candidații declarați “admis”, după desfășurarea primei etape.
Interviul se va desfășura în limba română.
CALENDARUL DESFĂȘURĂRII PROCESULUI DE
RECRUTARE ȘI SELECȚIE
a candidaților, în vederea desemnării a 2 membri în Consiliul de Administrație al Regiei Autonome de Gospodărie Comunală și Locativă Pașcani.
1. Dosarele de participare se depun până la data de 09.12.2013, ora 16, la sediul Primăriei Municipiului Pașcani, din str. Ștefan cel Mare, nr. 16, Mun. Pașcani, Jud. Iași, la Registratură, în atenția d-nei Cozma Elena.
2. Evaluarea dosarelor de candidatură se va realiza în perioada 10-11 decembrie 2013. Candidații care, conform prevederilor legale, au fost declarați admiși după etapa I – evaluarea / selecția dosarelor, vor fi anunțați cu privire la ora la care va avea loc etapa a- II-a, interviul, la numărul de telefon și adresa de email, precizate în Curriculum Vitae. Lista candidaților admiși la procesul de evaluare al dosarelor va putea fi consultată la sediul Primăriei Municipiului Pașcani, din str. Ștefan cel Mare, nr. 16, Mun. Pașcani, Jud. Iași, pe saitul Primăriei Municipiului Pașcani, dar și pe saitul Regiei Autonome de Gospodărie Comunală și Locativă Pașcani.
3. Etapa a II-a a procesului de recrutare – interviul, va avea loc în data de 12.12.2013 la sediul Primăriei Municipiului Pașcani, din str. Ștefan cel Mare, nr. 16, Mun. Pașcani, Jud. Iași
Expert,
Prof. univ. dr. Stoica Cristina Maria