1.2 C
Paşcani
vineri, decembrie 27, 2024

Primaria Pascani, corigenta la comunicare. Cat trebuie sa astepti raspuns la o cerere

Primaria Pascani ramane corigenta la capitolul comunicare ori de cate ori un contribuabil solicita informatii de interes public. In loc sa obtina raspunsul pe loc iar in cazuri exceptionale cel mult intr-o luna de zile oamenii asteapta cu lunile sau chiar cu anii. De cele mai multe ori din cauza nepasarii unor functionari publici si chiar a celor din conducerea institutiei.
Un astfel de caz a fost adus azi la cunostinta primarului, la audiente. Ion Motatu, unul dintre cei mai vehementi pascaneni impotriva noului operator de apa si canal, astepta de saptamini de zile un raspuns de la Primarie. El a cerut reverificarea tabelelor cu semnaturile stranse de la oameni dupa ce doar 744 dintre ele au fost validate, insuficent pentru initierea unui proiect de hotarare de anulare a hotararilor de delegare a serviciilor de apa si canal.
In replica, edilul pascanean l-a sunat pe Mircea Zuzan, principalul responsabil de acesta situatie. Prin telefon, secretarul Primariei a spus ca reclamantul va primi in cursul zilei de astazi raspunsul solicitat. Deci se poate dar numai cu forta!
Ion Motatu spune ca are nevoie de raspuns pentru a merge mai departe in instantele de judecata. El este convins ca Serviciul de Evidenta a Polulatiei a gresit atunci cand a anulat peste 2300 de semnaturi, din diferite motive. Nu s-a saturat sa lupte cu sistemul si se gandeste daca nu cumva ar fi mai bine sa candideze la Primarie pentru a inlatura chiar el astfel de probleme. Pana atunci cauta sa inteleaga de ce la Pascani nu se respecta legile privind trasparenta si accesul la informatii si mai ales daca cineva va fi tras vreodata la raspundere.
Mentionam ca in acest an la registratura Primariei Pascani au fost inregistrate 7644 de cereri din care doar 7339 au fost rezolvate. Pentru restul, contribuabilii pascaneni inca mai asteapta raspuns de la functionarii publici.

Recomandări