Operatorul de telefonie mobilă thailandez True Move H a lansat o reclamă de trei minute care a devenit foarte populară pe internet. Clipul are deja peste 5,3 milioane de vizualizări şi peste 51.000 de like-uri pe YouTube, o performanţă datorată mesajului puternic transmis. Iată, pe scurt, despre ce este vorba:
Un băiat este prins furând analgezice dintr-o farmacie. Pe urmă, este întrebat de proprietară de ce a furat medicamentele. Băiatul spune că le-a luat pentru mama sa, care este bolnavă. Discuţia este auzită de proprietarul unei cafenele din apropiere. Acesta plăteşte pentru medicamentele furate şi îi oferă băiatului şi ceva de mâncare.
Peste 30 de ani, proprietarul cafenelei suferă un atac cerebral. Fiica sa este disperată, deoarece nu are cu ce plăti factura medicală în valoare de peste 14.000 de euro. În timp ce se străduieşte să strângă bani pentru operaţie, punând la vânzare cafeneaua familiei, descoperă că cineva a plătit totul. Este vorba de un medic care se dovedeşte a fi băiatul ajutat în urmă cu 30 de ani de tatăl fetei. Sloganul: „Să oferi este cea mai bună formă de comunicare”.