Apa Vital a încheiat campania de contractare a serviciilor de apă şi canalizare în Paşcani. În peste trei luni de zile de când consilierii locali au decis că serviciile să rămână delegate operatorului ieşean, au fost încheiate sute de contracte, mai ales cu reprezentanţii de scară. În momentul de faţă mai sunt probleme doar la două blocuri: la fostul cămin Remar din zona Vale unde nimeni nu a vrut să îşi asume aceasta responsabilitate şi la blocul B3 unde majoritatea locatarilor şi-au făcut branşamente individuale.
În restul scărilor de bloc, la case şi societăţi comerciale, furnizarea serviciilor s-a intrat în normalitate după aproape un an de frământări sociale. Asta deoarece legea furnizării apei a fost modificată iar administraţia din Paşcani a luat o decizie definitivă în ceea ce priveşte delegarea serviciilor de apă şi canalizare.
Reprezentanţii Apa Vital spun că urmează a doua etapă, de consolidare a contractelor existente încheiate pe o perioadă de câteva luni de zile. Ele urmează să fie înlocuite, în timp fie de contracte individuale acolo unde sunt îndeplinite condiţiile legale, fie de contractile semnate cu asociaţiile de proprietari, în locul reprezentanţilor de scară.
Menţionăm că situaţia revine la normal şi în ceea ce priveşte plata consumurilor de apă. După afişarea tabelelor cu datoriile înregistrate în ultimul an de zile, locatarii fac cozi la casieria Apa Vital, pentru a le achita.
În multe blocuri facturile restante au fost deja încasate şi au rămas la plata doar consumurile curente chiar şi la cei care erau consideraţi rău platnici atunci când serviciile erau furnizare de operatorul păşcănean.