In cadrul Sedintei de Consiliu Local de ieri, 29 noiembrie, consilierul juridic Elena Jitaru, a prezentat un raport privind activitatile desfasurate de Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta Persoanelor Pascani in perioada 1 ianuarie 2012 – 31 octombrie 2012.
In perioada mentionata, la starea civila s-au inregistrat 870 acte de nastere, 226 acte de casatorie, 467 acte de deces si s-au eliberat 1693 certificate de nastere dintre care 823 la cerere, 314 certificate de casatorie, 550 certificate de deces si 40 de cereri pentru deschiderea procedurii succesorale.
Pentru desfasurarea in conditii optime a activitatii serviciului, angajatii au solicitat consilierilor mutarea celor doua compartimente: starea civila si evidenta in acelasi spatiu. Tot ei au solicitat completarea schemei de personal a Biroului de Evidenta tinand cont de faptul ca un angajat s-a pensionat in luna martie a acestui an.
Secretarul Primariei, Mircea Zuzan a spus ca toate evaluorile efectuate de catre Directia Judeteana si Ministerul de Interne au aprecieri pozitive legate de activitatea celor doua servicii. Tot el a recomandat angajatilor de la Evidenta Populatiei sa identifice toate persoanele care nu detin carti de identitate, dand si un exemplu al unei persoane ce nu detine un astfel de document de 11 ani de zile.
Secretarul a amenintat angajatii cu anchete administrative si cu sanctiuni in cazul in care acestia nu vor respecta sarcinile de lucru.
In final, primarul municipiului Pascani, Dumitru Pantazi a spus ca aceste servicii vor fi mutate in cladirea fostei Primarii, iar oficierea casatoriilor se va face tot la sediul Primariei.