Primaria Targu Frumos va organiza concurs pentru atestarea administratorilor de imobile. In ultima sedinta de Consiliul Local, alesii au votat un proiect de hotarare prin care a fost reglementat modul in care se va desfasura acest examen.
Cei interesati trebuie sa anexeze la cererea de atestare si urmatoarele acte: cv-ul, copii dupa cartea de identitate, certificatul de nastere sau de casatorie, actele de studii, cazierul judiciar si adeverinta de la medicul de familie. Totodata, este necesar si certificatul de absolvire a cursurilor in acest domeniu.
Unii consilieri privesc reticienti la aceasta hotarare, deoarece au fost foarte multe cazuri in care administratorii de asociatii au fost implicati in diferite scandaluri.
Concursul se va desfasura de regula atunci cand sunt cel putin trei cereri. Data sustinerii examenului si bibliografia vor fi anuntate pe pagina de internet a Primariei si afisate la avizierul institutiei.
Candidatii se vor prezenta in fata unei comisii formata din trei membrii specializati in domeniul juridic, tehnic financiar-contabil sau legislatia muncii.