Peste un milion de soferi cu polite RCA la Carpatica sunt acum fara acoperire directa iar asta inseamna ca, daca provoaca un accident in trafic, celor loviti le va fi extrem de greu sa obtina despagubiri si sa-si repare masina.
Este al treilea faliment de pe piata asigurarilor din ultimul an, iar pana acum, la celelalte doua procedura era in felul urmator: pagubitii, care aveau asigurari RCA sau CASCO pentru aceasta companie, veneau la Fondul de Garantare a Asiguratilor ca sa depuna un dosar de dauna, urmand ca Fondul de Garantare sa publice pe site o lista cu service-urile auto unde se pot face constatarile, iar mai apoi despagubirile sa fie date in cateva luni de zile.
Dosarul de dauna pe care-l depuneti la Fondul de Garantare contine o cerere si o declaratie despre eveniment. Dupa constatarea daunelor se adauga cererea de plata pe baza devizului si inca o declaratie. Carpatica gestiona la finalul anului trecut peste un milion de polite de asigurare, majoritatea RCA. Esecul de la Carpatica pare mult mai mic decat cel de la Astra. Acum vorbim de o cota de piata de peste 8%, compania fiind pe locul 6 in topul asiguratorilor, in timp ce Astra avea peste 20% din piata.
Continuarea pe BZI