Penultima etapă din Campionatul Naţional de Raliuri s-a ţinut la Iaşi. La startul competiţiei s-au înscris 45 de echipaje, printre care candidatul principal la titlul naţional Simone Tempestini pe un Ford Fiesta R5 dar şi câştigători ai etapei de la Iaşi din anii trecuţi cum sunt Edwin Keleti pe un Mitsubishi Lancer Evo 10 sau Szabo Gergo pe un Mitsubishi Lancer Evo 9 R4 .
Etapa de la Iaşi a avut o configuraţie noua în comparaţie cu anii trecuţi, echipajele având de parcurs probe speciale în 3 zile de competiţie. Evenimentul a debutat joi, 10 septembrie cu Super Speciala de la Râpa Galbenă şi ea având o configuraţie nouă, întinzându-se şi în pasajul „Mihai Eminescu” de pe Bulevardul Independenţei, fapt ce a atras câteva mii de spectatori.
Mai apoi, joi şi vineri, 11-12 septembrie, raliul avea să înceapă în adevăratul sens al cuvântului pe probele de macadam din jurul Iaşului. Vorbim despre specialele Cioca-Boca, Mădârjac, Păun şi Dobrovăţ, ultima având organizată o săritoare unde din nou fanii au venit în număr mare.
La finalul celor 3 zile de competiţie s-a impus Simone Tempestini ce şi-a adjudecat cu această ocazie şi titlul naţional. În spatele său a sosit Marco Tempestini, Szabo Gergo şi Dan Gîrtofan.
De precizat că Iaşul a avut pentru prima dată într-o competiţie de raliuri din România 11 echipaje la start printre care Dan Iamandi, şeful ISU Iaşi pe un Ford Fiesta R2.
Raliul Iaşului a fost desemnat anul trecut de F.R.A.S (Federaţia Română de Automobilism Sportiv) cel mai bine organizat raliu din ţară iar anul acesta organizatorii s-au arătat încrezători că vor câştiga din nou.