În apropierea Paștelui, cumpărăturile se transformă într-un adevărat maraton pentru români. Și nu este vorba doar de supermarketuri, unde se vând cantități uriașe de mâncare, ci și de marile magazine de modă, care cresc încasările cu 30-40% în săptămâna de dinaintea acestei sărbători.
Branduri deja celebre afișează promoții și se pregătesc pentru câteva zile cu activitate intensă: ”Valoarea bonului de cumpărături depășește, în unele zile, chiar și 40% din încasările unei zile obișnuite. În această perioadă se vând foarte multe perechi de pantofi”, spune reprezentantul unui magazin de profil.
Lucru care nu miră astăzi niciun comerciant: achiziția unei perechi de pantofi, în preajma Paștelui, este un ”obicei moștenit”, păstrat atât la țară, cât și la oraș.
5 din 10 români intenționează să cheltuie 300 lei sau mai puțin pe cadouri, în timp ce două persoane din zece nu au încă un buget bine conturat. Continuarea AICI