Comerciantii care vor să participe la Zilele Municipiului Pașcani, ce vor avea loc în perioada 5-7 iulie, pot depune cereri la Primărie pentru a închiria locuri unde să își amplaseze standurile, terasele sau utilajele specifice parcurilor de distracții. Anunțul a fost postat pe site-ul administratiei locale, în cursul zilei de 7 mai.
Loturile de teren sunt împărțite în următoarele suprafețe: de 6 mp, de 9 mp, 25 mp și 50 mp.
Cererile pot fi depuse la Ghișeul Unic, până pe data de 20 iunie, cu următoarele documente:
- Copie după certificatul de înregistrare;
- Copie carte de identitate a reprezentantului legal la beneficiarului;
- Avizul DSP/DSV, pentru situațiile în care se comercializează produse alimentare;
- Declarație notarială a reprezentantului legal al persoanei juridice, din care să rezulte că societatea nu se află în reorganizare judiciară sau faliment;
- Certificat de atestare fiscală în termen, din care să rezulte că solicitantul nu are datorii la bugetul local;
- Fotografii edificatoare cu rulota/cortul/taraba/terasa/utilajul pentru care solicită utilizarea temporară a lotului/loturilor de teren.
Detalii suplimentare se pot obtine de la Compartimenul Patrimoniu si Contracte din cadrul Primariei – telefon 0232.762.300.
De precizat este faptul ca Zilele Municipiului Pașcani vor fi organizate tot în fața Primariei de pe strada Stefan cel Mare, la fel ca și in anii trecuti.