Dacă aveți de publicat un anunț în Monitorul Oficial, cea mai bună soluție este să accesați pagina de internet cu același nume. Acolo puteți publica diferite anunțuri de pierdere a documentelor, cum ar fi, carnetul de muncă, titluri de proprietate, acte de studii sau anexe și altele, atât ca persoană fizică cât și din partea unei societăți comerciale.
Pentru asta trebuie să parcurgeți mai mulți pași pe site-ul respectiv. Pentru început trebuie să selectați dacă sunteți persoană fizică sau juridică. Apoi, trebuie să selectați tipul documentului pierdut și să descărcați o cerere tip, ce trebuie listată și completă.
După această etapă, trebuie scanată și împreună cu o copie a cărții de identitate și a actului pierdut, în pdf, trebuie încărcate pe platformă.
Veți completa în continuare, câmpuri cu datele de identitate ale dumneavoastră, cu adresa de domiciliu și de mail.
După trimiterea acestor informații și documente, veți primi o confirmare pe adresa de mail, în care este precizată livrarea actelor și un număr de înregistrare.
Trimiterea, primirea și publicarea anunțurilor pentru persoane fizice este gratuit, însă pentru a face dovada la dosar a publicării anunțului de pierdere trebuie să depuneți și anunțul respectiv, care poate fi obținut contra cost, iar plata se face cu cardul pe aceeași platformă. Pe site sunt două opțiuni și anume: varianta electronică, iar tariful este de 16 lei, iar varianta tipărita, contra sumei de 47 de lei, ce va fi livrată la adresa de domiciliu.
Menționăm că site-ul bit24.ro nu mai preia anunțuri de pierdere acte tocmai pentru că o parte din acestea sunt valabile doar dacă sunt publicate în Monitorul Oficial, nu pe alte site-uri.
