Avem o ţară frumoasă, despre care au auzit însă prea puţini străini până acum. După ce ani la rând am pierdut mii de turişti în favoarea Bulgariei, România are, în sfârşit, un clip de promovare. În exclusivitate, vă arătăm câteva imagini. Filmuleţul îl are ca protagonist pe Ilie Năstase, iar ambiţia autorităţilor este de a atrage cât mai mulţi tineri străini.
Sunt primele imagini din noul clip de promovare a României în străinătate. Litoralul, muntele şi Delta Dunării sunt principalele atracţii prezentate turiştilor de peste hotare.
Un prim pas făcut de autorităţi, după ani în şir în care ţara noastră a stat în umbra vecinilor din Bulgaria.
BOGDAN TRIF, Ministrul Turismului: Ne lipseşte acest tip de promovare de foarte mult timp şi este momentul să intrăm pe reţelele de televiziune internaţionale, astfel încât să ne promovăm la maximum potenţialul nostru turistic.
Clipul promovează România ca destinaţie turistică 365 de zile pe an.
BOGDAN TRIF, Ministrul Turismului: A costat undeva în jurul sumei de 35 de mii de Euro. A fost o licitaţie la care au avut posibilitatea să se înscrie mai multe firme. Preţul a fost reglat de către piaţă.