joi, mai 8, 2025
9.4 C
Paşcani
Login

Pește cu viermi la un supermarket din Pașcani

Atenție la ce produse cumpărați. Unele dintre ele s-ar putea să fie expirate sau, cum s-a întâmplat în cazul unei gospodine, să fie pline de viermi. Rețeta de pește a unei femei s-a transformat în revoltă și dezgust, după ce a văzut că macroul, cumpărat de la un supermarket, nu este comestibil. Reprezentații magazinului nu au primit reclamație, iar inspectorii DSV Iași intensifică controalele. Vezi materialul video în cadrul știrilor INFOBIT.

Maria Ionașcu, mamă a patru copii minori s-a îngrozit când a văzut că peștele cumpărat de soț de la Kaufland Pașcani este plin de viermi. Descoperirea a fost făcută azi dimineață, când produsul a fost decongelat. Femeie din Boureni, comuna Moțca a sunat de urgență la instituțiile abilitate pentru a reclama cele întâmplate.

Pentru două pungi de macrou congelat a plătit puțin peste 40 de lei. Cumpărăturile au fost făcute aseară, 9 martie, în jurul orei 17.42. Dacă pe o pungă este etichetă cu data de producție, ambalare și când expiră, pe cea unde s-a găsit peștele stricate nu este nici o etichetă.

Gospodina vrea să tragă și un semnal de alarmă și să fim foarte atenți la ceea ce cumpăram. De la data de expirare până la ingredientele din ce este făcut produsul.

Specialiștii Direcției Sanitar Veterinare spun că în asemenea situație, trebuie depusă o reclamație la sediul aflat în Iași pentru a fi făcute analizele specifice. Cel în cauză trebuie să aibă măcar o mostră din produs, să scrie o sesizare și să aibă bonul fiscal asupra lui.

Mai mult, de când cu bacteria E-coli, inspectorii DSV au înmulțit controalele, iar cei găsiți cu nereguli au fost amendați.

Reprezentanții supermarketului Kaufland din Pașcani spun că nu au primit nici o sesizare, însă în asemenea cazuri se restituie sau se înlocuiește marfa, dupa preferințele clientului. Mai mult, în urma informațiilor primite de la reporterii BIT TV, ei spun că lotul respectiv de marfă va fi analizat și retras de la vânzare dacă sunt găsite nereguli.

“(…)Departamentul de Calitate al companiei efectuează un control amănunțit în ceea ce privește produsul reclamat. În acest moment, până la clarificarea situaţiei, Kaufland a luat ca masură de prevenţie retragerea produsului de la comercializare. Dorim să precizăm că principala noastră preocupare este legată de siguranţa alimentară a clienţilor noștri, astfel că, în cazul în care, în urma acestei analize minuțioase, se va constata că produsul prezintă un risc sau nu sunt conforme standardelor de calitate, acesta va fi retras de la comercializare. (…)

Sănătate și siguranța clienților noștri sunt prioritare pentru Kaufland. Produsele noastre sunt supuse periodic testelor prin intermediul institutelor de verificare independente. Dorim să ne asigurăm clienții de întreaga disponibilitate, corectitudine și transparență în remedierea promptă a unor astfel de cazuri regretabile.

Astfel, în cazul în care clienții ne semnalează aceste cazuri, la Case sau la Biroul de Informații, aceștia pot beneficia, fără excepție, de garanțiile și serviciile noastre.

Clienţii pot apela gratuit numărul de telefon 0800.080.888 de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 19.00.(…)”

se arată într-un comunicat de presă al supermarketului.

Recomandări