Masuri de modernizare la Serviciul de evidenta a populatiei Pascani. De la sfarsitul anului trecut a mai fost deschis un ghiseu pentru relatii cu publicul in vederea evitarii aglomeratiei si a perioadelor lungi de asteptare.
Masura a fost luata in urma numeroaselor reclamatii inregistrate mai ales in vara anului trecut atunci cand pascanenii intorsi din strainatate au mers sa isi schimbe actele de identirate.
De asemenea in urmatoarele luni se asteapta implementarea unor sisteme informatice noi in cadrul unui program de digitalizare din fonduri europene, derulat de Primaria Pascani.
Dupa finalizarea investitiilor, pascanenii vor avea posibilitatea sa isi faca programare online si vor avea acces pe pagina Serviciului la informatiile necesare.
Precizarile au fost facute de sefa Serviciului, Marinela Moisii Comoniță, in cadrul sedintei comisiilor de specialitate care a avut loc miercuri, odata cu prezentarea raportului de activitate pe anul 2019.
In acelasi context unii consilieri au solicitat luarea unor masuri suplimentare pentru eliminarea timpilor de asteptare. Consilerii liberali au propus achizitionarea unor echipamente pentru eliberarea unor bonuri de ordine.
De cealalta parte ceilalti consilieri considera ca masurile s-ar suprapune cu cele de modernizare care urmeaza sa fie luate de Primarie si i-ar incurca si mai mult pe cetateni. Sorin Olariu a spus ca ar fi suficienta platforma online pentru a fi facute programari.
Mentionam ca raportul de activitate a Serviciului urmeaza sa fie dezbatut in plenul sedintei Consiliului Local programata joi, 30 ianuarie.