Piața televizoarelor a fost principalul motor de creȘtere, modele din toate clasele de diagonala precum și cele UHD au continuat să crească.
Consolele de jocuri, boxele și boxele cu andocare au avut rate de creștere de două cifre. În cadrul acestor categorii, segmente precum soundbars și boxe bluetooth cu andocare au înregistrat performanțe notabile.
Foto: segmentul continuă scăderea
Piața foto din România a scăzut cu 8% în T1 2016 față de aceeași perioadă a anului trecut. Camerele foto compacte au continuat să scadă, în timp ce vânzările de D-SLR-uri au crescut.
Electrocasnice mari: creșteri de două cifre pentru toate categoriile
Primul trimestru al 2016 s-a dovedit a fi unul foarte bun pentru electrocasnicele mari. Acest sector a crescut cu aproape 26% față de T1 2015, până la o valoare de 102 milioane de euro. Toate categoriile au înregistrat rate de creștere de două cifre însă cele mai mari au fost pentru uscătoare de rufe, mașini de spălat vase și plite.
IT: început de an cu evoluție slabă pentru laptopuri
Piața IT a scăzut în T1 2016 cu peste 10% comparativ cu T1 2015, până la 98 de milioane de euro.
Cererea pentru tablete a continuat să scadă. După un sfârșit de an cu o performanță bună, atât desktop-urile cât și calculatoare portabile au pierdut teren.
Aflaţi amănunte de pe capital.ro