Centrului Medical Multidisciplinar Bella Praxis Pascani angajeaza:
ASISTENT MEDICAL GENERALIST (cu sau fara experienta)
Cerinte:
– minim studii liceale finalizate cu diploma BAC
– studii de specialitate
– stagiu de voluntariat absolvit constituie avantaj
– atestat de libera practica vizat la zi si asigurare de malpraxis
– bune cunostinte operare pe calculator
– abilitati excelente de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate,
– abilitati de munca in echipa, proactivitate, implicare
Responsabilitati:
– Efectueaza activitati de ingrijire, explorari si tratament din sectii, asigura si raspunde de calitatea acestora
– Administreaza medicatia la recomandarea medicului, intocmeste foaia de evolutie si tratament dupa indicatiile medicului, ajuta medicul la realizarea manevrelor terapeutice speciale;
– Completaza si actualizeaza periodic fisa de observatie a pacientilor;
– Prezinta medicului de salon bolnavul pentru examinare, il informeaza despre starea acestuia si participa la vizita zilnica;
– Noteaza in registrul de protocol orice modificare survenita in constantele biologice pe parcursul turei;
– Noteaza in registru si foaia de tratament medicamentele administrate;
– Recolteaza probe pentru diverse analize medicale;
– Efectueaza proceduri medicale si tratamente la recomandarea medicului;
– Participa la educatia medicala a pacientului;
– Gestioneaza eficient circuitul pacientilor in sala de asteptare astfel incat sa evite intarzierile;
– Pregateste cabinetele medicale cu tipizatele si consumabilele medicale necesare desfasurarii consultatiei;
Beneficii:
– Angajare cu contract individual de munca full time
– Mediu de lucru dinamic, motivant
– Oportunitati de dezvoltare profesionala
– Pachet salarial motivant, in functie de calificare si performante
– Tichete de masa
RESPONSBIL MANAGEMENTUL CALITATII MEDICALE
Cerințe:
– minim absolvent de liceu (12 clase), cu diplomă de bacalaureat;
– cunoștințe foarte bune de operare calculator – Windows, Microsoft Office Word și Excel, poştă electronică, navigare internet etc.;
– rationament logic bine dezolvat;
– capacitate de analiza si sinteza
– experienta pe un post similar constituie un avantaj;
– buna cunoaştere a limbii române, scris şi vorbit;
– bune abilități de comunicare și organizare
Responsabilitati:
– pregăteşte şi analizează Planul anual al managementului calităţii;
– coordonează activităţile de elaborare a documentelor sistemului de management al calităţii: · manualul calităţii; · procedurile;
– coordonează şi implementează programul de acreditare a tuturor serviciilor oferite în cadrul unităţii;
– implementează instrumente de asigurare a calităţii şi de evaluare a serviciilor oferite;
– asigură implementarea şi menţinerea conformităţii sistemului de management al calităţii cu cerinţele specifice;
Beneficii:
– Angajare cu contract individual de munca
– Mediu de lucru dinamic, motivant
– Pachet salarial motivant, in functie de calificare si performante
– Tichete de masa
INFIRMIERA (jumatate de norma)
Cerințe
– persoana orientata spre nevoile pacientului, responsabila, organizata, implicata si punctuala.
– persoana dinamica, empatica, comunicativa
– stagiu de practica absolvit constituie avantaj
CV-urile se vor trimite pe adresa de email : [email protected] sau la sediun unitatii din Pascani, Aleea Tineretului, nr 4
Relatii suplimentare se pot obtine la tel : 0732.14.22.77