Atentie mare cand cumparati piese auto de la magazinele de specialitate. Pentru a nu avea surprize neplacute si pentru a va asigura ca obiectele sunt noi si nu second-hand cereti intotdeauna certificatul de garantie a produsului si bonul fiscal.
Un barbat din Ruginoasa a avut ghinionul de a cumpara o pompa de frana pentru o masina care in momentul inlocuirii cu cea vechea s-a dovedit a fi stricata. Potrivit celor spuse de client, produsul nu avea nici certificat de garantie si prezenta semne de uzura. Astfel ca, Hristea Tanase s-a vazut nevoit sa mearga din nou la magazinul de unde a cumparat de pe strada Garii din Pascani, SC Auto Brasov SRL, pentru a semnala ca piesa auto este stricata si nici nu are dovada garantiei.
Chiar daca clientul nu a fost la un service autorizat, ci a incercat acasa sa isi repare masina gestionarul magazinul a acceptat produsul pentru a fi schimbat direct la producator. Aceasta procedura dureaza 30 de zile, insa clientul nu a mai avut rabdarea necesara sa astepte piesa auto asa ca a revenit din nou la magazin. De data aceasta, i s-a oferit alt produs in loc, cu certificat de garantie, pe care insa soferul a refuzat sa il primeasca, pe motiv ca ambalajul este desfacut si ca va primi piesa auto doar cand cutia va fi sigilata.
Mai mult, el doreste sa traga un semnal de alarma privind cumpararea pieselor auto. Pentru a nu fi pacaliti si pentru a nu cumpara un produs defect sau second-hand, toti clientii ar trebui sa verifice piesele auto inainte de a pleca din magazin.
Pana la urma reclamantii si-au primit banii inapoi, patronul magazinului dand vina pe gestionar. El a fost de acord sa dea o declaratie telefonica pentru TV BIT recunoscand ca piesa a fost stricata si faptul ca vanzatorul magazinul nu a stiut sa rezolve aceasta problema fara scandal.